hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

عکس نوشته

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۳
رزیتا زارع

نظرات  (۱۵)

منم خسته شدم از ابتین چه خبر
پاسخ:
خودت ک بهتر از من میدونی
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۲ ابوالفضل عباس زاده
سلام سلام سلام

بسیااااااااااااار بسیااااااااار عالییییییییی

ممنون میشم ک سر بزنی ب وبم ..

هر روز آپـــــم

:-)
پاسخ:
ممنون بلا خره یکی پیدا شد یه نظر درست حسابی توی وب من بنویسه
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ (ک) (شباهنگ)
سلام خیلی ممنون از محبت و حضورتان..
وبلاگ خوبی دارید ..این پست هم بسیار زیباست..
۱..متاسفانه در این امتحان او وقت گرفتن ورقه را تعین میکنه..
۲ ..عشق ..زین ره نتوان بی می و معشوق گذر کرد...
 ۳ ..و این برزخیست که نمیدانیم به کجا ختم میشه
۴..بعضی از درد ها هستند که هرچه شما آن ها را رها کنید ..آنها ما را رها نمیکنند...
 ۴.خوشبختی هم مثل مرگ فقط یکبار در خانه آدم رو میزنه ..آنها که متوجه 
 میشوند آن را میگیرند.. ..خوب برا الان بسه بقیه لایییییک ها رو فردا میزنم
    شاد و سرفراز باشی.
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چطور اینا رو نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای حسود باز تو اومدی تو وبلاگ من چرت نوشتی
پاسخ:
حسود خودتی
متفاوت
پاسخ:
آری
عاااااااااااااااااااااااااالی
پاسخ:
ممنون
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۹ صآب خونـِ
دنبالمون کنید :)
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اجازه هست من عکساتونو برا خودم دان کنم؟؟؟؟
یه خبری بدین بهم
پاسخ:
بله حتما
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۲ ایدا بانو
عالیییییییی
پاسخ:
مغسی
دمت گوگولی.خیلی خوب بود
پاسخ:
ممنون
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۶ مریم سادات موسوی
سلام عزیزم مطالبت همیشه عالیه
پاسخ:
ممنون عزیزی
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۲ O....... ......M
شما منا دنبال کنید تا دنبال شوید
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عکسا عالین
عکس نوشته ی غمگینی بود...:(
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۳ raha !!! روانیه احساس
وبت قشتگه موفق باشی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی