hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

عکس نوشته حتما ببینید

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
رزیتا زارع

نظرات  (۷)

...
پاسخ:
یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟
عالی
پاسخ:
ممنون
حرفی برای گفتن ندارم تمام حرفا تو ی عکس ها جا گرفتن :)
پاسخ:
اهان:-P
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
سلام
پس با اجازتون هر عکسی تو وبلاگتون که خوشم اومد دان میکنم
پاسخ:
باش
بهت توصیه میکنم خریت محض نکن
عاشق نشو 
دییوونش نشو
یه روزی به حرفم میرسی
خوش میگذره ؟؟
من بهت گفتما 
نگی نگفتی
پاسخ:
هههههههههههههههان
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۳ (ک) (شباهنگ)
   این پستت خیلی قشنگه...
   با حرف های قشنگ تر..
پاسخ:
ممنون
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۳ راه امـــیـــن

خداوند رحمان تنها اعمالی را از ما می پذیرد که صددرصد

نیت خدایی باشد یعنی کاملا با اخلاص و بدون ریا.

خدایا رهایم نکن از تنهایی میترسم

خدایا دوستت دارم رهایم نکن

خدایا صدامو میشنویییییی
رهایم نکن

پاسخ:
آره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی