hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

بچه ها خوشکله کیف مدرسمه خودم دوختم

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
رزیتا زارع

نظرات  (۱۰)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۵ (ک) (شباهنگ)
  ماشاالله..هزار آفرین به این هنر...همیشه هنرمند باشی...
پاسخ:
ممنون
واخن ایول
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟       ذمت گرمممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:
ممنون
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۴ nafas 📷🚬🎧🎨
اووووو ایول باو 😍😍😘😘😘🙌❤
پاسخ:
یعنی قشنگه؟
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۱ خانومی مهربون
7بهبه چقد خوشگله
بابا هنرمند
پاسخ:
ممنون  هنوز زیاد کار دارم باید بذارم
وای خیلی باحاله ...
پاسخ:
ممنون باحالی از خودتونه
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خیـــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی لـــــــــــــــــــــــــــــایـــــــــــــــــــــکــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
ممنون 
دمت گرم خیلی خوبه.دنبالت کردم دنبالم کن
پاسخ:
باش
واقعن کار خودتونه؟؟
بابا دس مریزاد
پاسخ:
ممنون هنوز زیاد کار دارم نذاشتم
واو چه قدر با سلیقه
 چقدر مرتب واقعن عالیه 
تبریک میگم بهت به خاطر داشتن این دستهای توانا:)
پاسخ:
ممنون حالا اینقدر هندونه زیر بغلم نذارین خخخخخخ
ببببه بببه خیییلیییی خوووووبههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی