hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

من اینم خخخخخخ

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۱۶
رزیتا زارع

نظرات  (۲)

به به...خودتون هم تو خوشگلی نظیر ندارین!

چندتا خواستگار پشت در خونتون وایسادن؟

میشه منم ته صف وایسم؟؟؟

پاسخ:
شما عکس منو از کجا دیدین؟بله حتما شما چن سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باریک به تو این پسره ژیگول میگول کیه ؟؟؟ 



بعدبه من میگی اینکاره ام؟؟؟
پاسخ:
مگه من  چیکاره ام این پسرا خوشکل ندیدن همش به من اویزون میشن به من چ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی