hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

راز پول

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

یکی از راز های زندگی همین است که به محض اینکهفکری خلاق به ذهنمان میرسد با ایمان تمام به ان توجه کنیم و فوری دست به کار شویم .

پس از ان روزی در سوپر مارکت چشمم به کتاب تبلیغات افتاد قبلا شاید میلیون ها بار ان کتاب را دیده بودم اما همیشه پشت صحنه بود وهیچ وقت توجه مرا جلب نکرده بود ان روز ناگهان بزرگ شده و درست جلوی چشمم قرار گرفته بود .فکر کردم :(اگر خواننده ها از کتاب من با خبر شوند حتما چهار صد هزار نفر پیدا خواهد شد که خواهان خریدن ان باشند .)بعداز شش هفته دیگر در  کالج هانتر نیویورک برای ششصد معلم سخنرانی کردم .پس از سخنرانی زنی به طرفم امد وگفت :(حرف هایت خیلی جالب بود دوست دارم اگر وقت داشته باشی با تو مصاحبه ای کنم ).وکارتش را به من داد . از قرار معلوم شغل او نویسندگی ازاد بود وداستانهایش را به همان کتاب تبلیغات میفروخت . یکدفعه از ان حالت شکو تردید به باور و اطمینان رسیدم .فکر کردم :(اره این حتما روش موثری خواهد بود.) عنوان کتاب من در کتاب تبلیغات به چاپ رسید و فروش کتابم شروع شد . نکته ای که دوست دارم به ان توجه کنید این است که این من بودم که تمام این اتفاقت را به طرف خودم هدایت میکردم یا به عبارتی انها را به خود جذب میکردم .حتی ان خانم نویسنده ازاد را . خلاصه کلام اینکه ان سال درامدم به سقف صد هزار دلار نرسید بلکه نودو دو هزارو سیصدو بیستو هفت دلار در اوردم اما خیال میکنید ناراحت شدم و با خود گفتم (نه بابا ....این که کار نکرد )نه .گفتم (واقعا حیرت انگیز است )همسرم به من گفت  ( اگر این روش با صد هزار دلار جواب میدهد گمان میکنی برای یک میلیون دلار هم جواب میدهد ؟)گفتم (نمیدانم به نظرم جواب بدهد بیا امتحان کنیم )اولین کتاب من از سری (سوپ جوجه برای روح )چاپ شد .انتشاراتی ام یک چک یک میلیون دلاری برای حق تالیف ان به اسم من صادر کرد ....این اولین باری بود که او چکی یک میلیون دلاری امضا میکرد وبرای همین یک صورت خندان هم کنار امضایش کشید . این تجربه شخصی من بود چون واقعا میخواستم این راز را امتحان کنم.وایا  واقعا کار میکند ؟جواب مثبت است .و از انروز به بعد هر روز زندگی من شاهدی بر کارایی این قانون است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
رزیتا زارع

نظرات  (۷)

خودت همشو خوندی من که نخوندم ولی بعدا کارشداشتم میام میخونم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
نخون به درک کم خواننده دارم 
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۴ امیرمحمد ولیان
سلام
مننون از اینکه به وبلاگ من آمدید
لطفا باز هم بیاین و با نظر های خوبتون بنده را یاری کنید
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۸ سعید ابراهیمی
سلام
منم با قانون راز آشنایی دارم ولی بنظرم نواقص زیادی داره.
شاید نواقص مبنایی.
نمیدونم شاید یه روز نقدش رو نوشتم!
موفق و پیروز باشید.
یاحق
پاسخ:
سعی خودتو بکن
عع تو هم که مطلب منو گذاشتی تو وبت ؟؟؟؟؟؟؟ واقعا خجالت داره ها دختر!!!!!! البته ایندفعه رو می بخشم اشکالی نداره !!!!!! بازم میتونی از وبم استفاده کنی
مگه به تو آزاری رسوندم که اومدی اینجوری نظر میدی؟
پاسخ:
مگه چی نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا در طلب گوهر کانی کانی ...
تا در هوس لقمه ی نانی نانی ...
این نکته ی رمز اگر بدانی دانی ...
هر چیز که در جستن آنی آنی ...
سرگشته چرا گرد جهان می‌پوئی ..؟!
کو از تو برون نیست که را می‌جویی ..؟!

سلام
مطلب مفیدی بود فقط چند پیشنهاد برای بهتر دیده شدن مطالبتون دارم.
 - یکی اینکه سعی کنید در مطالب طولانی از پاراگراف بندی استفاده کنید تا خوندن مطلب آسون تر باشه و خواننده ترغیب بشه برای خوندنش.
- سعی کنید از یه عکس در کنار متن استفاده کنید، و مثلا یه جمله مهم از متن رو روی عکس بذارید(لازم هم حتما نیست فتوشاپ کار باشید، با نرم افزار Paint خود ویندوز هم میشه اینکارو انجام داد)
- در متن ها از لیست نقطه ای یا شماره دار استفاده کنید.
 - در موارد لازم و مناسب از جدول استفاده کنید.
 - از تورفتگی یا برآمدگی متن استفاده کنید.
 - برای جداسازی پاراگراف ها یا جملات، گاهی میتونید از shift+Enter استفاده کنید.
واااااقعا نویسنده ی این تو بودی من که باورم نمیشه                    
        اینققدر بد نوشتی که حوصله ی خوندنشو ندارم به زور خوندم
پاسخ:
کسی مجبورت نکرده بخونی o_o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی