hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

دختراااااااااااااپست لاک

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
رزیتا زارع

نظرات  (۸)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۵ زهرا قربانی

+
پاسخ:
یعنی چی?!
لایک

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک خیلی خوشگلن .شما لینک ودنبال میشید . 
پاسخ:
ممنون اما من نمی دونم چطوری کلینتون کنم?!?!?!?!
واااااااااااااااای دلم همشووو خواستتتتتتتت
بعضیاش واقعا قشنگ بودنا اونیکه قلب بود
اون رژ لبم خیلی رنگ گرم و ناااازی بود به به
پاسخ:
بله من اینا رو بخاطر شما میذارم ممنون که ب وبم سر زدین
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۰ خانوم فیروزه ای ※※
عالی +++++++++++
پاسخ:
ممنون
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۶ مهدی ابوفاطمه
به درد من که نمی خوره
کم مونده من لاک بزنم برم بیرون آی ملت چقدر شاد میشن!!!
پاسخ:
مگه چشات ضعیفه نوشتم دختراااااااااااااا
لایک ...
پاسخ:
>_<
قشنگ بودن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی