hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

hamechi

چه زباست عشق به خدا
من عشقهای این دنیا را در شکست دیدم
خدایا می خواهم عاشق تو باشم
چرا که گفته اند عشق پایدار تویی

قانون کشش

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ

قانون کشش بسیار حرف شنو و فرمانبردار است .وقتی درباره انچه می خواهید فکر میکنید وتمام حواس خود را بر ان متمرکز می کنید قانون کشش درست همان چیز را به شما میدهد .وقتی حواستان را بر انچه نمی خواهید معطوف می کنید :من نمی خواهم دیر بکنم )قانون کشش نمیتواند بشنود که شما می گویید نمی خواهید بلکه به انچه در موردش فکر میکنید توجه می کند .به دیر کردن ودر نتیجه همان را نیز تجربه خواهید کرد .قانون کشش به خواستن یا نخواستن توجهی ندارد وقتی فکرتان را بر چیزی متمرکز می کنید.صرف نظر از انچه ممکناست باشد ان فکر را برای خود می افرینید .

نمی خواهم چیزی روی لباسم بریزم 

     می خواهم چیزی روی لباسم بریزم
من از عهده این همه کار بر نمی ایم
     می خواهم بیشتر از انکه از عهده اش بر می ایم کار داشته باشم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
رزیتا زارع

نظرات  (۳)

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳ محدثه زارع
یعنی واقعا همینجوریه ؟؟من که باورم نمیشه !!
پاسخ:
اره میدونستم اطلاعاتت کمه خواستم بیشترش کنم
بله کاملا درسته

ممنون که اومدی منم سر زدم
نمیدم من کشش؛ چونکه نداره اون کشش!!!!!!!!!
پاسخ:
'!!!!!!!!!'!!!!!!!!!!!!!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی